2011-06-15 ? 01:06:09

But I will survive

Har haft en liten bloggpaus, men nu är jag back on track!
Nu är det sommarlov men jag kommer att försöka hålla igång bloggen så gott jag kan, vill ju inte tillbringa hela mitt sommarlov framför en dataskärm precis. Kommer att blogga på kvällarna då jag oftast lägger mig sent och har mest tid då.

Iallafall, idag har jag varit i stallet. Hade Russkar idag, det gick faktiskt ganska snabbt att göra allt, brukar vara värsta slöobert annars... Gav hästarna (Min-or, Ferarri, Nobbe och Russkar) lunch också, gick bra förutom att Nobbe är lite störd!
Annars har dagen bara rullat på, har varit med fintfolk hela dagen. Vi gick ner till trekanten och fotade, ska försöka få in bilderna i datorn så att jag kan lägga upp dem sen också.

Just nu spelas Last Man Standing, haha stackars Hanna som har varit tvungen att sitta och lyssna på min musik hela kvällen....
Imorgon blir det stallet, vi sover där torsdag-fredag så då blir det ett tidsinställt inlägg då! Nu ska jag bråka lite med min dator och sedan ladda upp bilder.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: