2011-06-18 ? 13:20:07

I'm sorry

...Dålig uppdatering idag, dock så blir den bättre idag! :)

Måste få påpeka att det är grymt irriterande när Runaway och I'd die for you har i princip samma början, haha dock så är båda bra men jag var bara tvungen att påpeka det... ITS A BON JOVI THING, YOU WOULDN'T UNDERSTAND
I torsdags var det som sagt grillkväll. Vi såg Never say Never, spelade brännboll, fotade, grillade osv.
Hahahhahahaha Never say Never sög, vi spolade ju inte alls heller och det enda roliga var typ att jaa, AHAH eeh jaa... 

Eftersom att vi såg den vid fyra var det ingen idé att gå och lägga sig, så vi satt vid datorn datorerna osv tills klockan blev nio ungefär, då somnade jag i en fotölj haha. Sov där tills halv två då pappa ringde och väckte mig. Åkte hem, satt vid datorn ett tag innan mamma kom och hämtade upp mig.
Vi for till storheden där jag köpte mat till Artemis, två böcker (Shutter Island Patient 67 och Pansarhjärta) samt en Loka (Vattenmelon och Citron).
När vi kom hem låg jag och läste Pansarhjärta ett tag innan jag somnade igen... Mamma väckte mig och då gick jag och la mig i sängen istället där jag somnade igen.

Idag vaknade jag vid ett, satte mig vid datorn och lär bli sittande här hela dagen om vi inte ska iväg någonstans. Kanske städar Artemis bur också, vi får se. I nästa inlägg laddar jag upp bilder från igår.

♥ ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: