2011-06-20 ? 20:18:50

A place to hide

För er som inte vet finns det andar i vårat hus. Ja, tro vad ni vill, men vi har haft hem ett medium idag och jag litar på henne.
Jag har ibland känt närvaron av någon, när jag har suttit uppe själv vid tretiden på natten. I mitt rum finns det en spegelvägg, alltså att hela väggen är täckt av speglar (4 stycken, från golv till tak). Där har någon "målat" dit en ros, svårt att förklara, men ja, man ser att det är en ros iallafall...

Så vi tog hit ett medium och hon förklarade att det var en 6-7 årig liten tjej vid namn Lisa. Hon vill en inget illa, men hon tycker att det är så mysigt hos oss att hon vill vara här. Haha?
Min mammas morfar, hans katt och min morfar har tydligen också varit här, mamma har vid flera tillfällen känt hur en katt gått på deras säng. Mammas morfar hade en katt när mamma var jätteliten, det är alltså den katten som brukar vara hemma hos oss.

Rörigt inlägg, förstår om ni inte fattar något ..
Kommentarer
Rebecca

HAHAHAHA, var det dendär som snarkade i ditt skåp?

2011-06-22 @ 23:10:02
URL: http://tinkerbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: